Jullov!

Ja.. det så fantastiskt att jag faktiskt har jullov nu.. känns inte lika bra som när man gick på lågstadiet men det kan bero på att det finns så mycket att stå i.. men bara vetskapen att man slipper åka 526:an varje morgon på en månad, känns fett nice! Men kommer sakna guldkornen i min klass, tur att det blir fika med Alex i Göteborg så vi inte behöver vara ifrån varandra allt för länge.. det skulle vi nog inte klara av!!

Idag gjorde jag det igen- somnade när jag kom hem från skolan.. jag skyller fortfarande på Skåneresan, tror inte att jag kommit i fas med mitt liv riktigt ännu, men det är smällar man får ta! Annars har jag inte gjort så mycket mer idag än att handla och skriva julkort.. och jag fick julkort av min underbara fadder Marie, måste skriva ett brev till henne och barnen i jul, när man har tid för sånt :D

Ikväll är det träning och matchgenomgång 19-15-21.30 fast jag ska ner till hallen typ kvart över sex och fika med Emily- blir julmust, pepparkakor och julmust.. vi ska ha så trevligt så!
Sen blir det nog till att sova direkt om jag ska palla med att gå på Skansen imorgon, ska bli mysigt att åka dit, var ett tag sen sist och Katie har ju aldrig varit där så hon kommer väl vara helt exalterad =)

Igår var det luciatåg på Gärdesskolan.. treorna var riktigt duktiga och alla i publiken klarade av att sistta tysta och lyssna.. sen var det julfika i personalrummet med choklad, pepparkakor och vetebröd.. sen fick jag önska klassen god jul och hur glad blir man inte när alla 20 barn kommer fram och ger mig en stor julkram och önskar mig god jul och säger att de kommer sakna mig! Det gjorde min dag!!

Julfest på söndag.. börjar komma riktigt nära, helt sjukt hur fort den här hösten har gått.. och nu är det äntligen dax!

I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback