Julhandel =)

Idag har jag varit inne i stan med resten av jordens befolkning- såååå mycket folk!
Blev en ganska lyckad shoppingsväng, köpte två julklappar, en fin tröja till mig (man måste ju sig själv lite julklappar också :P) och lite smått och gott på Clas Olsson...

Snart är det dax att kolla på sändingarna från Globen Horseshow också.. skulle varit trevligt att åka dit i år, men känner inte riktigt att jag hittade nån som kunde tänkas vilja gå med.. fast nu sa Lina att hon skulle kunna tänka sig att gå dit, så kanske kan dra med henne nästa år :D

Ikväll kommer Lena också, vilket ska bli helt underbart... även om det "bara" var en månad sedan vi såg s sist så känns det som en veighet... och det är det ju jämfört med hur ofta vi sågs förra året, vilket var flera gånger per dag... ska nog ner till Ica och köpa lite musmig fika också till hon kommer =)

Idag var Fliza på utställning hemma i Stryinge.. saknar nästan den där hundutställningen, även om man ibland hatade att stå och frysa i ett rudhus och dricka glögg som jag egentligen inte tyckte om.. men det mysiga var ju att verkligen ALLA var där.. hela hundgänget + diverse annat roligt folk.. hoppas på att kunna åka dit nått annat år! Tyvärr gick det inte så bra för Fliza, hon kom 5:a men hon är väldigt högbent och lite tunn så nu får hon massa mer mat vilket kommer göra dom andra två tjockisarna avundsjuka, hihi... 

Nästa vecka är det VFU igen.. den här gången ska jag ng försöka hålla i en egen lektion, hoppas på det i allafall :) Kommer vara nervös innan men det blir ju så bra efteråt- hoppas jag :S Annars är det en lätt vecka om man tänker på styrketräning och sen har herrarna match på torsdag, mot Hylte så det blir en liten ljuspunkt i den gåra vardagen :) Å på söndagen ska vi ner till mina hemtrakter.. först dumpa herrarna i Falkenberg- vilket betyder att vi kör förbi Halmstad- woohoo!! Sen kommer mamma, pappa, Alma och Fliza ner och säger hej.. längtar! Å då får man träffa Lena igen, hihi!!

Nä, nu måste jag laga lite mat!

 

Kommentarer
Cissi säger:

heej andréa. jodå, en sur förlust mot elverket och ett steg längre bort från GP. ganska mycket i skolan, men hoppas det börjar avta nu. pust. vi hade en grön gran förra året, men när vi flyttade glömde vi den, så den blev slängd. men vad kan då pigga upp mer än en ROSA gran liksom? jag vill hem till sthlm, blir superavis när jag läser dig glida runt där... men jag kanske skulle träna med er i jul! haha, Rolle var på mig idag, men ja. we'll see. :)hur är det själv? kramar på dig!

2007-12-02 | 21:24:48
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se
Cissi säger:

jag lär ju gaaaanska mycket hellre komma och träna mer er än dom.. haha, rolle är ju knäpp dessutom. och ja! en fika behöver vi tror jag :D kramar

2007-12-02 | 22:35:26
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se
karro säger:

tjenare snygging.. =)

2007-12-03 | 14:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback