Hemma!

Vi börjar från idag och tar oss sakta men säkert illbaka i tiden till allt sjukt som har hänt de senaste dagarna!

Idag gick jag upp 04.00 och tog mig ut till Arlanda för att flyga söderut. Slocknade typ innan planet lyft och sov hela vägen fram.. sen irrade jag runt och letade efter nånstans att köpa bussbiljett på men nähä, här nere i södern får man fortfarande köpa biljett på bussen- lyx! En halvtimma senare var det dax för en mysig fika med Alex, dröjer ju till vi ses igen nu kompis.. Sen en dag i Göteborg och nu är jag hemma i mitt underbara Harplinge igen, och är hemma en hel vecka- lovely!

Igår då var det dax för julvolley.. fast först var det en underbar dag på stan med Lena, så skönt att kunna prata i lugn och ro för en gång skull.. och hon var tvugen att gå av i Sollentuna bara för att vi inte pratat klart, haha... inte långt till GP då vi får ses igen =)
Julvolleyn gick väl okej, vårt lag vann 2 av 3 matcher fast det roligaste var alla söta barn, finns sjukt mycket ungdomar i den här klubben! Det var härliga utklädnader också- allt från paket till julgran (min roomie Lina det ja!).. Sen var det träning men den har jag redan glömt, haha...

I måndags var det överraskningskväll med laget. Vi åkte ut till Sumpan för att få reda på vad vi skulle göra och jo- VI KLÄTTRADE! Det var väldigt läskigt i början men i takt med att vi blev tröttare blev vi också tuffare så det var riktigt, riktigt roligt.. Sen åkte vi hem till Johan och Maria och åt en mumsig middag, drack te och åt chokladkaka. Tack så hemskt mycket för det Maria!

Uppdatering om julfest och julmarkand på Skansen kommer- var så säkra på det!

Nu ska jag mysa med min "lilla" valpis Fliza..

Kommentarer
Cissi säger:

haha, jaa! pratade med Johan igår. de kommer bli skitbra tror jag! ska träna emd elverket imorn.. så har ju nått att jämföra med.. :)
men njut som tusan nu när du är hemma. så du är laddad när du kommer tillbaka! :) massa kramar!

2007-12-19 | 21:30:28
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback