Bio, bio, bio!!

Min och Saras nystart kom inte igår, men vi deppar då inte över det utan för mig blir det till att lira med herrarna imorgon å sen ta tag i vår nystart på allvar den 2:a januari!
Träningen gick som sagt inge vidare.. det hela började med att jag fick bolla in med Elin, och det är ju inte att leka med alltså, fast det är riktigt roligt om man är väl förbered.. tyvärr lyckades jag stuka mitt finger så nu är det blått och svullet, men så är det att vara volleybollspelare =)
Gym efter träningen och jag och Emily körde ett pass i stepmaskinen, var riktigt roligt- men jobbigt! Sen test i bänkpress och jag hade blivit starkare vilket var en trevlig upplevelse... sen blev det dusch och bastu (är verkligen guld att ha bastu i hallen!!) 

Idag har jag storstädat hela lägenheten och det känns så himlans bra att ha gjort det! Skinande rent är det så nu kan jag ta det lugnt utan att ha ångest över hur det ser ut här hemma!
Snart ska jag åka iväg till Kista också och hämta ut biobiljetter, fika med Elin och sist men inte minst se filmen Arn med Elin! Kommer bli en toppenkväll=)

Imorgon är det gym med Emily och Emma innan det är dax för 2 timmars gemensam träning med herrarna.. för oss är det frivilligt men för dom obligatoriskt så det blir väl till att träna på herrhöjd och hoppas att dom inte slår allt för hårt, haha.. Martin tyckte jag skulle ha ansiktsskydd men jag tror jag kör på Elins modell istället: Mussehjälm och tandskydd, haha...

Ojoj, nu går snart min buss... dax att dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback