22.38 =)

Sitter i skolan nu och laddar inför en ny, härlig och fanta´stisk dag.... nä, det är verkligen inte den känslan jag har, tänk vad underbart om man hade haft det!

Gick upp på tok för tidigt idag, fast det gör man ju alltid.. dagen inleddes med att jag lyckas krossa två tallrikar, och fördoligen väcka Lina- sorry roomie! Sen var det dax för den efterlängtade bussresan, vilket innebär sova en stund till.. och sov gjorde jag verkligen, vaknade lite för sent (detta var första gången det hände) så jag fick gå av vid Sergels torg istället, men men... Nu sitter jag alltså i biblioteket och har gjort klart min uppgift till idag, ska bara köra gruppuppgiften också innan eftermiddagens seminarium..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog om detta tråkiga ämne.. snart är det jullov och det kommer bli helt fantastiskt att få komma hem en vecka och bara ta det lugnt med familjen, rida en massa och som sagt bara njuta av livet på landet igen!
Skall visserligen hinna med en hel del, men ska ta det i ett lagom tempo och inte stressa sönder mig.. sen hoppas jag att det blir kul att komma tillbaka till Sollentuna igen, men det borde det ju vara.. har ju en hel del inplanerat i mellandagarna:
* SPA-dag med Sara
* Nyårsfest (någon som vet var?)
* Förhoppningvis kommer Milstrand hit =)
* Lite roligt folk som besöker träningarna
* Det viktigaste av allt: Ta det lugnt!!

Cause everytime we touch I get this feeling

Denna mening passar oerhört bra in på mina tankebanor just nu.. och det blir ganska mycket tänkande och dagdrömmande när man är så här trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback