Stockholm City

Idag skulle jag till plisen å fixa mitt pass för jag trodde det gick ut i juni.. Men när jag sitter hos polisen ser jag att det inte går ut förrän 24 juli.. det var ju Toras pass som gick ut i maj förra året, haha... Så jag väntar med passfoto tills jag är brun :P

Men jag åkte iallafall in till stan och t'nkte shoppa lite.. men insåg att det är bättre att spara slantarna ett tag, hittade massa fint på Gina Tricot också.. Sen träffade jag Anna H å vi gick och åt lunch på "The Wok House", ett väldigt trevligt ställe!! Snackade massa minnen, framtiden och massa annat roligt.. Du är rolig du Anna!

På hemvägen svepte jag inom Sollentuna Centrum och köpte en "massagekompis", en sån med fyra ben ni vet!? Så nu har vi fyra i laget, två till och vi är fulltaliga, haha... Köpte hårspray å bodylotion också.. så nu sitter man här hemma vid datorn, som vanligt.. ska bara softa ikväll, pallar faktiskt inte göra så mycket vettigt nu.. har väl ändp fixat lite småsaker idag så jag är nöjd :)

Imorgon blir det till att plugga, skjuter det bara frammåt hela tiden, jag är en dålig människa jag vet!
Sen är det ju sista träningen imorgon också... sen på fredag är det SM-FINAL 1!!!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback