Sentimental!!

Hmm... nu är det snart maj, kan ni fatta att det snart är sommar?? Helt sjukt vad snabbt ett år kan gå!!

Ja, för ett år sedan var vi i full fart att planera studenten och göra klart i skolan, jag minns det som det var igår men nu är det en ny kull studenter med samma ångest och glädje- Karro ska ta studenten!
Jag måste säga att ta studenten var något av det roligaste jag gjort, vilken helg, vilken gemenskap och vilken märklig känsla på samma gång :S Grillkvällen på berget var nog något av det bästa den helgen, helt underbart mysigt var det!

                                                  

Nu har ett år i sollentuna gått, vilket är helt otroligt att man redan har hunnit med en "riktig" elitsäsong, å få avsluta den med ett sm-guld är ju inte heller fel. Året har varit helt underbart, det går inte att upprepa allt för många gånger, har blivit sådär sentimental som sagt, usch usch usch.. Alla spelare i laget tycker jag såååå mycket om, kommer sakna alla! Fick ett mail av Danny igår, hon var så söt och skrev lite på svenska å jag saknar henne, men vi får hålla kontakten! Lena kräver egentligen ett eget kapitel men jag skulle kunna säga så mycket fint om den människan, vi är helt klart "soulmates", iallafall enligt Joe, å jag har nog skäl att hålla med där!

                                       


Nästa vecka börjar landslagsträningarna vilket kommer bli guld.. helt underbart att få träna med Aida och malin igen- har saknat dom brudarna under året! Så skoj vi kommer ha, glida runt och va grymma!
Nu ska jag snart till träningen, tre timmar boll- önska mig lycka till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback