Lördagen- ett eget kapitel!

Helgen är ett kapitel i sig vill jag lova!

I lördags var jag och Lina i söertälje och kollade på beach, var så mycket nice folk där så vi kände att vi bara var tvugna att åka dit. Lena å Anna vann- ni är så grymma brudar! Bergan å dewi var också med, åkte ut i semin, trevligt att prata med er en sväng också.. Linda å Malin torskade finalen mot L&A, men ni var störtsköna dagen igenom!
Kvällen inleddes med en grym förfest hemma hos oss- Lina, annika, jag, maria å kaisa: toppengäng!
Åkte in till stureplan och gled runt i guldhattar, helt plötsligt hade vi kommit in gratis på Sturekompaniet- oklart hur det gick till :) Hade verkligen hur kul som helst där inne, minglade med kaisa å drack drinkar som var toppen goda: White Lady, verkligen att rekomendera!
Helt plötsligt satt vi i en taxi och åkte hem till några vi träffat och käkade pytt i panna- underbart gott!
Tog oss hem vid sjutiden på morgonen, lagom pigga, hahaha.. Jag & Kaisa på fest = TOPPEN!

Söndagen tillbringades hemma med Anneli, vi ses allt för sällen bruden! Stinsen Brinner, bakad potatis och kladdkaka, håller alltid! Vi måste ses oftare nu när du är hemma i Stockholm igen!

Idag ska det bli träning med j-laget.. kommer kännas så konstigt när det inte är vanliga laget som står på träningen och skrattar och flummar som bara vi kan göra.. jag börjar bli sentimental nu, precis som lena sa, usch vad jobbigt det kommer bli! Men får ha det roligt med j-brudarna vilket jag visserligen inte tror kommer bli några problem, hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback