Hihi

Lista

10 favoriter
Färg:
Blått
Mat: hemlagat
Band: oj, den va klurig!
Film: Goal
Bok: Allt av Nora Roberts
Sport: Volleyboll
Årstid: sommar
Veckodag: lördag
Glassmak: sorbet
Tid på dygnet: eftermiddag

9 för tillfället:
Humör:
positiv!
Smak: choklad
Kläder: jeans å tröja
Bakgrund: va?
Nagellack: rött, ikväll blir det rosa
Tid: 16.00
Omgivning: Annikas rum
Irritationsobjekt: Det kyliga vädret!

8 första:
Bästa vän:
har många.. men Lena ligger högt upp!
Screen name: va?
Husdjur: tre hundar
Piercing: öronen
Förälskelse: i mellanstadiet
Musik: Astrid Lindgren skulle jag tro
Bil: En liten söt röd Toyota
Kyss: den behåller jag för mig själv, lalala :)

7 senaste:
Alkohol:
Cosmopolitan
Mat: Makaroner & köttbullar
Dryck: Jordgubbs smoothie
Biltur: Med Kristin hem från träningen i veckan
Kyss: Även den behåller jag!
Spelad låt: Way back into love
TV-program: Gilmore Girls

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: ja
Kysst någon du inte känner: nej

5 nej tack:
Kläder:
Latexdräkter, usch
Mat: lever
Musik: Tecno
Dryck: hmm, ingen aning
Personlighetsdrag: dryg och divig

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Spelade vår första SM-final: VI VANN!!!
Du kan höra just nu: Musik
Du inte kan leva utan: Min familj och mina vänner
Du gör när du har tråkigt: sover

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Mina vänner
Du tycker om: Alla underbara vänner!
Du inte gillar: Blåst, jobbig personer..

2 val:
Kaffe eller te:
  te!
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Just nu blir det faktiskt att ta SM-GULD med Sollentuna- Love this team <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback