Guldmiddag!

I måndags var det dax för guldmiddag.. jag sov typ 1,5 timma natten mellan söndag och måndag å sen skola på det så jag måste säga att jag var inte riktigt på topp.. Men med guldhatt så går allting bra som Lena så bra sa idag..

Så vi trillade in på Scandic Star vid halv sju snåret och hälsade på kommungubbar och styrelsefolk. Sen var det dax för foto med tidningen och skålar i välkomstdrinkar.. Tur att Linda visste vilka alla var för jag hade nollkoll! Middagen var toppen, trerätters och massa dricka på det- mumsigt! Varje gång någon ställde sig upp så blev det utsatta för att hålla tal, å vilka fina tal det var! Lina grät å höll ett så fint tal så man snyftade och Danielle: "Kathryn told me when I first arrived to Sweden that I will have one buddy in Sara but now I can tell you that I´ve got ten other buddys too, I´m so proud of this team"- snyft!
Jag och Linda höll också tal, tillsammans.. vi drog hela kittet med skrivmaskin och tantskrik, haha..

Kvällen rullade vidare och jag drog mig hemmåt vid tolvsnåret, var inte så sugen på sprit kan jag säga efter partyt i bussen hem så tog det lite lungan.. vilken guldmiddag!

Ikväll är det avskedsparty för Danielle.. hon åker ju snart, vääääääldigt sorgligt kommer det att bli.. Men det kommer bli världens tokfest idag, först Väsby å sen förhoppningsvis Universitetet- woohoo!!

image7

Kommentarer
Sara säger:

snyggingar!!!

2007-05-26 | 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback